الزحمة أحلى – الجزء الثاني

تم النشر بتاريخ December 31, 2013   ·   40 تعليق

اطول برنامج اذاعي. الزحمة أحلى على راديو هيتس. يومياً من الأحد للخميس، الساعة الخامسة مساءً ويستمر حتى السابعة. من تقديم تامر عادل ومنة عامر.

تعليقات القرّاء (40)

  1. بتول says:

    انان عيزه اغنيه لولكي

  2. جودي says:

    انا عيزه اغنيه لولكي

  3. شيرين رفيق says:

    Hi ya tamer w hi ya menna azioko 3mlin eh ana bhb asm3 radiohits w Ana nfsi asm3 اغنية بشري ورثت من فيلم جدو حبيبي

  4. asmaa says:

    انا بحب البرنامج دة ويارب من نجاح لنجاح

  5. asmaa says:

    بحب البرنامج اوووى

  6. asmaa says:

    بحب البرنامج اووى

  7. مريم says:

    بجد انتو برنامج زى العسل وبموت فيكى يا منة يا عسل انا بقيت كل يوم فى الباص وانا مروحة فى الشغل ادمنتكم خلاص لازم اسمعك واضحك والناس اللى حواليا يضحكوا عليا انى عاملة اضحك مع نفسى بس انتو فعلا برنامج ملوش حل

  8. عبد الرحمن مجدي says:

    عاوز اسمع اي حاجه لعمر دياب

  9. aymansabry says:

    مساء الفل عليكوا انا عايز اقولكم ان طريق الحريه فالاسكندريه زحمه جدا وطريق كرنيش البحر سالك شويه

  10. تيتو اسكندرانى says:

    احلى من الزحمه مفيش تامر انا معاك مش مع منه خااااالص

  11. سارة says:

    بحب البرنامج ده اكتر ما بحب برنامج باسم يوسف 😀

  12. محمد كامل says:

    مساء الخير عليكو ممكن اسمع اغنيه تذكرتى رايح جاى لحمزه نمره

  13. karim says:

    اية اخبارك يا تامور اجازه سعيدة ومنه عمله معاك اية ربنا معاك بس هى عسل وياريت salute

  14. طاطا says:

    يا منه هموت عليكي بجد انتي احلي بنوته في الدنيا

  15. طاطا says:

    يا منه انتي احلي و اجمل بنوته في الدنيا بجد

  16. mahmoud says:

    اخيرا تامر ومنه هيقولوا اسمي pleas عايز اسمع welcome to the jungle

  17. yousef says:

    انتو احلي برنامج ازاعي في الدنيا انا بكون في البيت وبسمعكوا بردو ومنة ضحكتك حلوي وتامر نفسي اسمع صوتك بقي ومتبطلوش رخامة علي بعض يا اجمد صحاب علمتوني احب اصحابي :]

  18. omar bassiony says:

    لو سمحت فى اغنية من كلماتها
    ” يا عينى عليك يا شوقى مدد يا شوق ”

    انا لحقت اخرها

    يا ريت اسمها

  19. طارق عاطف says:

    كنت جااااااااامد اوى يا تامر ف الفلاحى

  20. وليد حسنى says:

    انا باحب اسمعكم دايما فى الزحمه احلى وبجد انتم الوحيدون على جعلى انسى هموم العمل

  21. نهال عمرو says:

    انابقالى اسبوع بسمه راديو هيتس واكتر برنامج حبيتههو برنامج الزحمه احلى وباسمكميل انا بحبه اوى

  22. malak says:

    i want to hear freak the freak by victoria justice please

  23. malak says:

    i want to hear freak the freak out please

  24. fofa says:

    مش بعرف ازاكر غير لما اسمعكم
    بحبكم جدااااا

  25. ahmed nagiub says:

    بجد انا قاعد ف البيت. وحران هاموت بس البرنامج ده هايمووووووووتني من الضحك

  26. اسلام فراج says:

    بص يا تامر انا اسلام صاحب رامى هما بيعملو كده علشان يلمو فلوس موضوع الترخيص موجود و موضوع الدفع لمؤسسة فص المنشطات اساسا المؤسسة ديه مش موجودة هنا يا تامر هما بيهيصو علشان يلمو فلوس

  27. Mina says:

    الاغاني دي جمده قوي بجد و مارينا انتي زي العسل

  28. Douma says:

    منه و تامر باشد ف شعري من اغانيكو الناس بتموت ف الزحمه.. حسوا بينا يحس بيكوا ربنا :'(

  29. اسامة السليتى says:

    انا أسمى أسامة السليتى وبسمع راديو هتس من سنتين وعندى 22 سنة

  30. ياسر محمد زكريا says:

    ربنا يخلي السيسي لمصر وحب اقول لكل طالبة الثانويه العامه اشاء الله كلنا هنجيب مجميع عاليه

  31. ياسر محمد زكريا says:

    نفسي انجح في الثانويه العامه

  32. ياسر محمد زكريا says:

    صباح الفل علي احلي برنامج عايز اسمع امال ماهر

  33. عبدالرحمن محمد يوسف says:

    انا خلصت امتحانات 3 اعدادي وعايظ استفذ بتوع الثانوية

  34. tantawii says:

    fe o3’neyya eshta3’allet 3ayez a3af esmaha. fe 7etta bet2ool( a5er shar 11 ya 2amar 14 ) w 7etta tanya ( el wad dah 7omar ) .d

  35. انا منة says:

    ممكن اسمع اغنية لتامر عاشور

  36. سعيد says:

    هيشغلو مهرجنات للقمه

  37. سعيد says:

    احنا ناصين بيض

  38. Karim Mamoud says:

    howa law ana 7abeb asma3 7ala2et enaharda el mafrod agebha menen? 3shan fatetny

  39. احمد says:

    ممكن اعرف اسماء الاغانى اللى كانت شغالة يوم الاربعاء18/5 ما بين الساعة 5:50 لغاية 6:15 المغرب لان فيه اغنية لمطربة عجبتنى جدا ومش عارف اوصلها.

  40. ابراهيم عاشور احمد صالح says:

    طريق الاسمعيلية زحمة اوي



يرجى الملاحظة: سيتم نشر تعليقك بعد مراجعته والموافقة عليه.

 

راديو هيتس لايف

الإستماع إلى راديو هيتس 88.2.